Regulamin
REGULAMIN ZAKUPÓW
INFORMACJE OGÓLNE
1. Właścicielem strony internetowej www.azcompany.pl oraz sprzedającym karnety/produkty jest AZ Company Adriana Zimnoch z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Bobrownickiej 40, NIP: 782-241-24-42, REGON: 363702620.
2. Karnety/produkty do wykorzystania w AZ Company można nabywać zarówno stacjonarnie przy ul. Bobrownickiej 40 w Poznaniu, jak i przez stronę www.azcompany.pl.
3. Zamówienia na stronie internetowej mogą być składane 24 godziny na dobę.
4. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych osobowych oraz podanie numeru telefonu i adresu e-mail.
5. Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto. Pełna oferta produktów i usług oferowanych przez AZ Company znajduje się w siedzibie, przy ul. Bobrownickiej 40 w Poznaniu.
6. Na życzenie kupujący może otrzymać fakturę. W tym celu wymagany jest kontakt pod adresem azcompany.kontakt@gmail.com.
7. Informacje zawarte na stronie www.azcompany.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
SPOSOBY PŁATNOŚCI, CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
1. Należność za karnety/produkty zakupione przez www.azcompany.pl należy uregulować poprzez system szybkich płatności dostarczanych przez przelewy24.
2. W przypadku nieopłacenia karnetu/produktu podczas procesu zakupu, karnet pozostaje nieważny, a produkt niezakupiony.
3. Zakupiony i opłacony karnet zostaje uruchomiony z dniem zakupu.
4. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów, konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, korzystając z dowolnego formularza zwrotu w terminie do 14 dni od momentu poinformowania o pomyślnym przebiegu transakcji płatniczej.
5. Formularz zwrotu należy pozostawić w recepcji AZ Company, przesłać pocztą na adres będący siedzibą firmy lub mailowo pod adres azcompany.kontakt@gmail.com.
6. Środki zostaną zwrócone na podany przez kupującego nr konta bankowego przed upływem 14 dni roboczych od otrzymania formularza zwrotu.
REKLAMACJE
1. Zakupiony przez stronę karnet/produkt może być reklamowany, jeśli posiada wady stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży.
2. W przypadku reklamacji Kupujący proszony jest o wysłanie stosownej wiadomości pod adres azcompany.kontakt@gmail.com.
3. Czas rozpatrzenia reklamacji to 10 dni roboczych. Przed upływem 10 dni Kupujący otrzyma informację zwrotną dotyczącą decyzji.